Fix you



When you try your best, but don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face,
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you ...

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try, you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down your face
When you lose something you can not replace
Tears stream down your face

And I...

Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face

And I...

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Lyrics by Coldplay.

På himlavalvet har det nu tändts en aldeles speciellt skimrande stjärna.
Hundhimlen har berikats med en vackert röd Pinscher. Slutet blev fridfullt och fint.

Tack till ALLA som delar vår sorg, och tände ljus på hans väg över regnbågens bro.
Achilles kommer för alltid leva kvar i våra minnen, och fortsätta ha en del av mitt hjärta.

Vi möts igen.

Achilles R.I.P 2009-11-19
Shanti R.I.P 2008-09-13


Kommentarer
Postat av: sofia

Här sitter jag med gråten i halsen och tårar i ögonen. Du har ju berättat att det skulle ske. Det var ju det bästa för honom, nu slipper han ha ont.



Det får mig att inse att jag måste sluta vara så självisk. Tacka vet jag många fina minnen. Och livet går ju vidare.. Trots klumpen i magen. Mina tankar finns hos er. Ta hand om er! Kraam Sofia

2009-11-24 @ 10:57:41
URL: http://liawn.blogg.se/faya
Postat av: Sara

Kram till er alla tre. Jag är glad att slutet blev fridfullt och fint. Jag hoppas att fina Achilles och Shanti träffar Tristan där de är och att de kan vara tillsammans utan smärta, sorg och dåligt mående utan bara i pinsherrus och glädje. Förstår att sorgen sliter i er.

2009-11-25 @ 16:22:52
URL: http://ww.pinscherbus.com
Postat av: Eva

Ufattelig trist..

Men nå har han det ikke vondt lenger. Ta godt vare på alle de fine minnene han etterlot seg som dere har sammen.

Tenker på dere, klemmer

2009-12-10 @ 21:56:58
URL: http://www.whiquila.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0