Mer vild än tam?

Det märks att lilltösen här hemma är full av energi.. nedan följer ett litet hopklipp av bilder när Hera röjer i trädgården.. och bjuder upp till lek! KOM igen då MATTE!!

 
Hej, det är jag som är Hera.                 Så här ser jag ut i närbild.

 
Men kom igen sa jag!! annars nyper jag dig i tårna!!.. Jag kan apportera oxå.

 
.. men först en liten sväng om..             ..så kommer jag med full fart!

  
Fruktstund..                                         "Farbror" Achilles.. undrar om Hera blivit tokig!

 
Kan sitta fint en liten stund!

 
Bill och Bull.                                         Lite nostalgi.. Achilles 5 månader. Söting!


Kommentarer
Postat av: hundhuliganerna

Oj, oj! Full fart hemma på gården ser jag. En sån där brottas vi också med :P Helt galen fjortisbrud! och vi som trodde att det lugnat ner sig efter löpen.Tji fick vi :S Hoppas att allt är bra med er. Vi saknar våra hundpolare massor. Bamsekramar från oss i Visby!

2009-10-03 @ 01:11:41
URL: http://hundhuliganerna.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi man bara ler när man ser de fina bilderna på er bustjej. Hoppetossan :)

Och så farbror Achilles...

2009-10-04 @ 13:44:18
Postat av: Eva

Halloen!

Håper det står bra til med dere!

Hera er like herlig, flotte jenta! :)

Linker til dere jeg ;)

Klemmer

2009-10-08 @ 10:55:10
URL: http://www.whiquila.com
Postat av: Pia

Så otroligt vacker färg hon har din lilla donna - vackert värre!

2009-10-10 @ 22:19:09
URL: http://www.beebronx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0