Helgerna fulla med vänstervarv..

Ja som rubriken låter har de senaste helgerna varit fullspäckade med vänstervarvande. Kameran är full med läckra bilder, och jag lovar att jag ska uppdatera - när jag hinner! ;-) Men så länge bjuder jag på bilder från helgens SSPK utställning i Gävle - bilderna är tagna av Leena Ekroth, Xitamiz Kennel, tack för lånet!


I vänstervarv..


Hera visar sin sanna glädje!! "YEAh we did it!!!"


Fundora's Hera, 4 btkl Cert


Fundora's Hera 4btkl, Cert


Xitamiz Ymi "Thetis"- BIM-valp

Tack till alla härliga pinschermänniskor, ingen nämnd ingen glömd, jag har haft en supertrevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Emma, Figo, Putte

GRATTIS =)

2010-05-03 @ 17:42:36
Postat av: Karin

GRATTIS, till både cert och BIM, och pappa Kaztor fick cet också, det var en lyckad helg !!!

KRAM Karin

2010-05-03 @ 22:42:08
URL: http://www.noticeable.se
Postat av: Maiken

Gratulerer sååå mye med CERT til Hero og BIM- plassering til Thetis! :D Vakre jenter det!! :)

2010-05-10 @ 15:56:06
URL: http://trayan.no
Postat av: Kornélia

Jättegrattis! Kul att det går bra för båda damerna!

2010-05-10 @ 22:09:50
Postat av: Hundhuliganerna

GRATTIS BRUDAR! Va kul att det går så bra för er. Saknar våra hundpolare. Hoppas att vi ses snart. Vi tycker att ni får planera in en resa till Gotland snart :D BAMSEKRAMAR!!! Ps.Säg till om ni hör talas om nått MH där man kan få plats Ds.

2010-05-12 @ 19:32:58
URL: http://hundhuliganerna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte gratis till super resulteten på utställningen./Anna med långsvansaran och skäggmonstreran.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0